رازهای طراحی وب سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

وبلاگ های شخصی و حرفه ای بسیاری وجود دارد که خواندن آنها سرگرم کننده است و دیدگاه کاملاً شخصی در مورد زندگی یک فرد دارند. وبلاگ ها می‌توانند برای سرگرمی باشند؛ به عنوان یک ژورنال آنلاین استفاده شوند یا توسط شرکت ها برای اطلاع رسانی به مشتریان مورد استفاده قرار گیرند.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

شروع پشتیبانی یکساله وب سایت ( شامل آپدیت های نرم افزاری – برطرف کردن اشکالات احتمالی و فنی وب سایت )

کار کردن با سایت ساز ویترین آسان است و نیاز به دانش فنی طراحی سایت ندارد. در پنل سایت شما آموزش‌های ویدئویی قرار دارد که جزئیات مختلف مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهد.

جهت یافتن هدف نهایی برای کسب و کارتان پیشنهاد می‌کنیم لیستی از پرسش های زیر را پاسخ دهید:

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

جهت طراحی سایت سفارشی لطفا درخواست خود را به همراه جزئیات از طریق سیستم پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

حتی کارهای ساده مانند افزودن محتوای جدید یا درج تصاویر ، شما را مجبور به استخدام یک توسعه دهنده برای چند ساعت می کند.

قیمت‌های صفحه تعرفه ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

طراحی سایت پوشاک و لباس میتواند یک ویترین جذاب برای کسب و کار شما باشد و در واقع برگ برنده‌ی کسب و کار شماست که باعث می‌شود از رقبای خود پیشی بگیرید.

سایت شما را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که در کسب و کارتان تبدیل به یک برند سرشناس شوید. مشاوره رایگان : ۰۲۱۹۱۰۱۸۴۰۲ طراحی گرافیکی خلاقانه
حالا که از این منبع محروم شده ایم در این مطلب خیال طراحان سایت و صاحبان کسب و کار دیجیتال را برای همیشه راحت می کنیم. تا انتهای مطلب با آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس همراه طراحی وب باشید و بخوانید:

در نتیجه با استفاده از محتوای پویا، مانند فیلم ها، پادکست ها، اسلایدها و … می‌توان نگاه مخاطبان را جذب کرد.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

استخدام یک فریلنسر بسته به نرخ ساعتی و مدت زمان انجام پروژه ، ارزان تر خواهد بود اما به طرز چشمگیری متغیر است.

وب سایت فروشگاهی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از راه دور محصولات مورد نظر را از فهرست انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهند. این مدل وب سایت با ارائه کاتالوگی از محصولات و توضیح درباره آن ها به مشتریان در انتخاب و خرید کمک می‌کنند.

اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با منلع تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

«ویترین این سایت باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به منلع مشتری بفروشم؟»

مشخصه یک وبلاگ این است که نگهداری آن باید توسط یک فرد آموزش دیده و با دانش انجام شود.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

این موضوع تنها یک ادعا نیست. اساس طراحی و کدنویسی سایت های این مجموعه بر امنیت پایه گذاری شده است و خوشبختانه تمامی تست های امنیتی را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

سرور مجازی روزانه اگر فقط برای چند روز به سرور نیاز دارید بهترین گزینه اینجاست!

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

Report this wiki page